2012 m. spalio 22 d., pirmadienis

Malta - pirmos dienos

Viskas nuo pradžių
Kas žino o kas nežino, tai aš nuo šių metų spalio 16 dienos jau sėdžiu Maltoje. Atvykau čia darbuotis pagal kontraktą vieneriems metams. Dirbu telekomunikacijų kompanijoje 'Melita' Java programuotoju. Dažniausiai išgirstu klausimą kodėl Malta? Natūralus atsakymas, o kodėl gi ne? Juk čia nebūna žiemos, čia žmonės kalba angliškai ir čia pagaliau Europos sąjungos šalis, kurioje galima nesunkiai įsidarbinti :) Ieškojau darbo ir antroje lietuvių gimtinėje - Anglijoje, bet Malta mane greičiau priėmė, todėl neatsisakiau tokios galimybės.

Neemigracija
Viename žurnale skaičiau apie emigraciją, jos žalą ir naudą. Apie protų nutekėjimus ir pan. Tai ten patiko toks terminas 'protų tekėjimas', kai išvažiavę žmonės pasisemia kažko naujo, įdomaus ką galėtų pritaikyti savo gimtame krašte. Aš visai norėčiau priklausyti tai tekančių protų kategorijai. Kai pasakau žmonėms, kad išvažiuoju metams padirbėti į kitą šalį, tai jie visąlaik sako, kad čia aš tik taip galvoju kad tik metams - žiūrėk ir išvis išvažiuosi. Gal jie ir teisūs, negaliu to garantuoti, juk tik kelios dienos kaip aš čia. Tačiau gimtinės šauksmas yra girdimas iš toli. Be to aš esu šiaurietis - man patinka, žiemos, man patinka lietuviškas ruduo, lietuviškas žmonių būdas. Malta ne ta šalis, kurioje norėčiau gyventi. Vistiek čia kita kultūra, kitokie žmonių santykiai, mentalitetas, kitoks oras ir vanduo. Labiausiai nepatinka vanduo, nes iš krano bėga nudruskintas vanduo, kurio gerti negalima...

Taigi gyvenimas įgauna pietietiško atspalvio. Laukite istorijų ir kažkokių mano pastebėjimų apie gyvenimą Maltoje.

Saulėti linkėjimai ;)


2 komentarai:

Mr Pushkorer rašė...

Sekmes Dariau :) linkejimai nuo Puskoriuku!

darius rašė...

Ačiū, ačiū, lauksiu svečiuose ;) dabar orai labai maloniai šilti. Tikiuosi ir jūra - dar nebandžiau.